marți, 29 septembrie 2015

AMINTIRI DE LA DUD 1

Dupa terminarea facultatii,in toamna anului 1981 am fost repartizat la Cooperativa Agricola de Productie(CAP) din DUD,comuna TARNOVA,judetul ARAD.In data de 15 octombrie ne-am prezentat toti absolventii care aveau repartitie in judetul ARAD,la Directia Agricola ARAD si dupa o sedinta festiva am fost dusi cu masini ,in localitatile repartizate.
La cateva ore de mers cu masina ,eu si inca trei colegi ,am ajuns la DUD,unde m-au lasat pe mine si ceilalti colegi au continuat drumul pana la TAUT.Eu la CAP DUD,am fost primit de tov.IOSIF TOMUTA presedinte,ROVIN CARJA contabil sef, PASACU SABAU seful de sectie SMA (Statiunea se Masini Agricole).
In cei 19 ani de colectivizare eu urmam sa fiu al 20 lea de inginer agronom la CAP DUD...si unde pana la urma am stat 21 de ani.Am mai avut colegi cu care am lucrat la CAP ,pe CORNEL GLIGOR-inginer zootehnist si pe PETRU HUZUR- inginer horticol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu