sâmbătă, 13 martie 2010

MEMORY...7

                                In putinele zile,care mi-a mai ramas,din"lunga vara fierbinte",care destul de mult a fost ciuntit,din cauza corigentei,cu prietenii tot de prostii ne-am tinut.Pe vremea aceea ,rula pe micul ecran,serialul " IVANHOE ",dupa un roman de Walter Scott.Noi pruncii de pe ulita noastra,care era botazata printre localnici ,ulita "bufnitei negre",impreuna cu Kalman,Feri,Imi,Pali si Sanyi,am inceput sa construim ,tot feluri de arcuri cu sageti si sa ne jucam,cum am vazut in film.Lupta la inceput usor,dar a fost grea,pentru sarmanii nostri parinti,au rezultat geamuri sparte,animale moarte,chiar si accidente mai mult sau mai putin tragice.Cum parintii nostri,toata ziua erau plecati la munca campului,din zori si pana-n asfintit,noi pruncii care ramane-am acasa,fiindca eram prea fragezi inca de a avea statut,de participant la munca.Cum plecau parintii de acasa,si noi luam arcurile si sagetile si plecam la vanatoare.-Oh vai ,biete zburatoare,care ne ieseau in cale,erau sortite pieirii si fusesera infulecate,de niste indieni lacomi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu