miercuri, 3 martie 2010

_ 2 _
Toanna respectiva ,a fost foarte bogata pentru noi,am obtinut o recolta de struguri chiar record,tati nu mai gasea butoaie goale pe nicaieri,unde sa-l depoziteze vinul.
La noi in curte,vinul curgea siroaie,cum curge apa,dupa o ploaie torentiala,iar zburatoarele mici de pe langa casa,se balaceau in vin.In mijlocul curtii,am avut o pivnita mare,cu o bolta inalta de cativa metri.
Desi copil mic,abia implinisem patru anisori,imi placea teribil vinul fiert,indulcit cu tukor,tati mereu spunea:
- Teringhete,din copilul acesta ,iese un mare chefliu,spus mai finut sa nu zica "betiv",aveam canita mea,pe care mami o punea pe soba,dupa ce o umplea cu vin,si cand incepea sa fiarba,imi indulcea cu tukor. Intr-o dupa amiaza,dupa ce am rugat-o pe mami de cateva ori,sa-mi dea vin dulce si am baut cateva canite,am iesit in curte s
a ma joc impreuna cu fratii mei.Eu tare vitaeaz,mi-am urcat pe pivnita si de pe bolta cea inalta,am tras o cazatura zdravana si mi-am spart nasul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu